Vorlesen

News & EventsRSS

Customer Centricity und Smart Data Segmentation in der Praxis

Dr. Stefan Schiel, Managing Director bei marketmind: Spannende Einblicke in seine Beratungspraxis gewährte uns heute in einer Online-Session WU Alumnus Dr. Stefan Schiel. Der Markenprofi führte…

Best Paper Award for Nadine Schröder and Thomas Reutterer

Nadine Schröder and Thomas Reutterer, together with their co-authors Andreas Falke and Harald Hruschka from the University of Regensburg, received the 2019 Best Paper Award from the Journal of…

Customer Analytics und CRM bei Billa & Merkur, Austria

Dr. Sophie Süssenbach-Oblak und Kollegen / Billa Merkur Österreich: KundenVERbindung & Loyalty 4.0

Best Master Thesis of 2020 Written at Our Institute

We are very proud to announce that the winner of the 2020 marketmind Best Thesis Award was written at the Service Marketing and Tourism Institute. Ms. Nikol Balacheva won the first place with her…

Kundenbindung, KundenVERbindung, Loyalty4.0

Walter Lukner / Payback: KundenVERbindung & Loyalty4.0 Walter Lukner, Geschäftsführer von Payback Austria GmbH hat heute in seinem sehr spannenden Vortrag aktuelle Herausforderungen und zukünftige…